fbpx

FAQ (Veelgestelde vragen)

Home FAQ (Veelgestelde vragen)

Heb je een vraag of wil je iets weten? Op deze pagina kun je antwoorden vinden op veelgestelde vragen.

Klik een vraag aan om het antwoord te bekijken.


Gaat een evenement altijd door?

Wij hopen natuurlijk dat elk evenement door kan gaan, maar helaas kunnen wij dit niet 100% garanderen omdat wij afhankelijk zijn van een aantal factoren. Hier onder lees je wat wij doen in het geval van overmacht.

Pandemie/Epidimie: In het geval van een pandemie of epidimie kan het zo zijn dat de overheid bepaalde regels oplegt aan evenementen organisaties. Wij zullen in dit geval de situatie beoordelen en kijken naar een passende oplossing. Als wij genoodzaakt zijn een evenement af te lassen dan zul je in de meeste gevallen het geld dat je hebt betaald voor een ticket terug ontvangen of kun je er voor kiezen om een ticket te behouden voor een volgend evenement.

Politie/Gemeente: Wanneer de politie of gemeente een van onze evenementen afkeurt dan gaan wij kijken naar een passende oplossing om alsnog een akkoord te krijgen of eventueel de route omleiden door een gemeente die ons wel toestemming geeft. Als dit kort voor een evenement gebeurt kan het voor komen dat wij genoodzaakt zijn het evenement te verplaatsen naar een andere datum.

Wegafsluitingen: Als er op onze route wegafsluitingen zijn dan zullen wij de route omleiden om zo alsnog een evenement door te laten gaan. In het geval dat een omleiding niet mogelijk is kunnen wij genoodzaakt zijn om het evenement te verplaatsen naar een andere datum.

Weersomstandigheden: Bij extreme weersomstandigheden of als wij het niet veilig achten om te gaan rijden, zullen wij een evenement verplaatsen naar een nieuwe datum.

In het geval dat een evenement niet door gaat worden alle deelnemers tijdig per e-mail of SMS op de hoogte gebracht.

Wordt mijn auto toegelaten tot jullie evenementen?

Zie voor meer informatie ons toelatingsbeleid hier in hebben wij beschreven welke auto’s wij toelaten.

Wat moet ik doen als ik verhinderd ben maar al wel een ticket heb gekocht?

Laat dit ons dan zo snel mogelijk schriftelijk via het contactformulier weten dan kunnen we samen kijken naar een oplossing. Bekijk voor meer informatie onze Algemene Voorwaarden.

In welke omgeving vinden jullie evenementen plaats?

Dat is verschillend per evenement, wij organiseren evenementen door heel Nederland. Wil je graag dat wij een keer een evenement organiseren bij jou in de buurt? Stuur ons een bericht via het contactformulier om te kijken wat mogelijk is.

Ik heb mij ingeschreven voor een evenement maar nog geen bevestiging ontvangen. Wat nu?

Wij streven er naar om alle inschrijvingen binnen 7 dagen na ontvangst te beoordelen en beantwoorden. Heb je na 7 dagen nog geen antwoord van ons ontvangen? Kijk eerst even of onze mail in je ongewenst/spam folder is beland, neem anders contact met ons op dan kijken wij wat er mis is gegaan.

Hoe gaan jullie om met de corona maatregelen?

Wij houden ons aan de corona maatregelen die op het moment van het evenement gelden.

Daarnaast kunnen wij tijdens een evenement ook vragen naar een geldig corona toegangsbewijs, dit wordt gevraagd wanneer de locatie deze nodig heeft, denk hierbij aan een bioscoop, restaurant of evenementenlocatie. Wanneer wij dit van jou vragen zal dit expliciet worden benoemd wanneer jij je aanmeldt voor een evenement. Houdt hierbij rekening dat jij zelf verantwoordelijk bent voor een coronatoegnagsbewijs en de eventuele kosten die hierbij kunnen komen kijken.

Meer informatie over een toegangsbewijs: bascars.nl/coronatoegangsbewijs

Wij gaan ervan uit dat jij zelf verantwoordelijkheid draagt voor jouw gezondheid en die van de ander. Houd je je niet aan de corona maatregelen kunnen wij je vragen om ons evenement te verlaten.

Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur dan een e-mail met je vraag via het contactformulier op de website. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk je vraag beantwoorden.